Debreceni egyetem szakok

A DE alapszakjainak információi. Indítandó szakok listája. A legnépszerűbb vidéki felsőoktatási intézményként képzési területen biztosítunk tanulási lehetőségeket. Képzési programunkban olyan alapképzési, mesterképzési és osztatlan képzési kínálatot alakítottunk ki, amelyben az egymásra épülő ismeretanyag garantálja a fejlődést az . A Debreceni Egyetem mesterszakjainak felvételi bemeneti követelményei karonként (a képzési és kimeneti követelmények szerint). Szakok bemutatása, tantervek.


A Mezőgazdaság-, Élelmiszertudományi és Környezetgazdálkodási Kar oktatási-képzési rendszere. Nappali képzés, Esti, levelező munkaren Távoktatás. ALAPKÉPZÉSBEN, OSZTATLAN KÉPZÉSBEN MEGHIRDETETT SZAKOK. A szakokhoz kapcsolódó részletes információk a szak nevére kattintva olvashatók. MESTERKÉPZÉSBEN MEGHIRDETETT SZAKOK.


D :) válasz erre, előzmény: törölt felhasználó. Engem is ide vettek fel! Debrecen - Tegnap este eldőlt a felvételizők sorsa, sokan a Campus Fesztiválon értesültek az eredményről. Fotóinkon megtekinthetik a csütörtöki Pont Ott Parti résztvevőinek elégedett, vagy netán csalódott tekintetét, alább pedig közöljük a Debreceni Egyetem szeptemberben induló szakjainak . A főiskolán jelenleg több képzési irány közül lehet választani.


BSc alapszakok párhuzamosan működnek. A menüpontok közül kiválasztható a kívánt szak információs oldala. Debrecen - Összesen 4hallgató került be a Debreceni Egyetemre az idei pótfelvételi eljárásban.


A tavalyi eljáráshoz képest százalékkal többen kezdik Debrecenben a szeptembert. Nyolcezernél is több diákot vettek fel a Debreceni Egyetemre. Hogyan tudnak elhelyezkedni azok, akik a manapság oly népszerű egyetemi meg főiskolai topszakok valamelyikén, vagy éppen egy általános képzést. Egyetem, a Budapesti Gazdasági Főiskola, az IBS Nemzetközi Üzleti Főiskola, a Miskolci Egyetem vagy a Debreceni Egyetem - mondta a hvg.


A professzor megemlítette: a jelentkezések alapján az idén is az első három között szerepel a Debreceni Egyetem , s bár a külföldi diákok jelentkezési határideje még nem zárult le, az már látszik, hogy az idén is több ezer külföldi jelentkezik az egyetemre, ahol az akkreditált angol szakok száma . Bács Zoltán, a Debreceni Egyetem kancellárja hozzátette: egyetemük két új innovatív területen készül új szakok indítására. A sportközgazdász és a sportmérnök szakok elindításában, illetve működtetésében is számítanak a Testnevelési Egyetem közreműködésére - tette hozzá. A Debreceni Református Hittudományi Egyetem rektora pályázatot hirdet az Idegen Nyelvi Tanszékre egy főállású, teljes munkaidős egyetemi docensi álláshelyre. Szakirányú továbbképzési szakok nem csak pedagógusoknak.


Sajnos a szakról egyelőre nem tettek közzé részletes információkat, a szakirányú továbbképzési szakok listája a Debreceni Egyeten honlapján található. A DRHE Felnőttképzési Központja a .

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hálózati szolgáltatások tétel

Kémény szigetelés padlástérben

Vakolat cement homok mész arány