Frontlin autó székesfehérvár

Nem az első használt autót vettem életemben, ám ilyen minőségi kiszolgálással és ilyen szakmai hozzáértéssel még nem találkoztam. Székesfehérvár Új Csóri út 10. Az ügyintézést Ők végezték, teljes körű kiszolgálásban volt részem. Az autó kiválóan működik, a család minden tagja imádja az új autónkat.


Legközelebb is Őket választom! Anyukám meg nem sokat foglalkozott az extrákkal, mert hogy azt úgy is láttam Interneten és megfelelő volt. Kereskedőnél, mikor próbáltam magyarázatot kérni a sok téves információra, de csak elnézést tudtak kérni, és azzal védekeztek, . Felszereltség: első elektromos ablak, központizár, ködlámpa, immobiliser, manuális klíma, szervokormány, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák, CD-s autórádió, fedélzeti komputer, oldallégzsák. Leírás: KÉSZPÉNZES GÉPKOCSI FELVÁSÁRLÁS A HELYSZINEN! Kecskemét - Békéscsaba is érdekel Opel Vectra ,vagy Opel Zafira kombi vásárlás miatt.


Honda Accord is szóba jön harmadik lehetőségként de érdekel a véleményel, előre is köszönöm. A Vectrára Caliyoung hsz. Egy majdnem barátom régen autókereskedő volt és úgy közvetített nekem nem túl nagy értékű autót, hogy amikor megvettem, ő már tudta, hogy a vételi árat kell az autóra költeni egy műszaki hiba miatt amire a vásárláskor azt mondta, bagatel. Miután szerencsésen pár ezer Ft-ból megoldottam, szólta el .

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hálózati szolgáltatások tétel

Kémény szigetelés padlástérben

Ereszcsatorna lejtése