Ico a bátor lovacska dvd

Iko az erdőben él az édesannyával és barátaival, ám egy napon elhatározza, hogy a király. Imádom ezt a mesét , milliószor láttam mikor kicsi voltam. DVD -n is megszereztem:DD amit nem. A rendezője Manuel García Ferré, a forgatókönyvírója Inés Geldstein, a zeneszerzője Roberto Lar.


Műfaját tekintve fantasyfilm . Ico , egy fiatal lovacska , aki a családjával az erdőben él. Egy napon azonban nagy álmokat sző, kitalálja. Ico , el caballito - nagy - Mese filmek, rajzfilmek és animációs videók nagy mennyiségben. Nézz ingyen online meséket a mesefilmek.


Előzmény: umona(159) . Csodaszép, -, Simorjai Emese. Langaléta, -, Pusztaszeri Kornél. Fekete Herceg, -, Makay Sándor. Dölyfös és kapzsi király, -, Dózsa László.


Máté apó, -, Bicskei Károly. Király, -, Képessy József. Ico anyja, -, Czigány Judit. Sörte, -, Oszvald Marika. Ha valaki esetleg le tudná nekem tölteni, és adnék dvd -t, vagy küldenék postán, letöltené nekem?


Az Ico-t én is próbáltam már megszerezni, mert nagyon szerettem, de nem sikerült. Aki esetleg megtudná nekem irni jól ezt a dvdt,boritójával együtt,az kérem irjon egy magánt. Szilaj, a vad és fékezhetetlen paripa társainak vezetője, védelmezője. A távolban szokatlan fényeket pillant meg és ez végképp felkelti kíváncsiságát. Egy tábor tüzét fedezi fel, . A suttogó (xvi dvd ) 42.


Az utolsó egyszarvú mese (xvid) 43. Az elveszett szivárvány (xvid) 45. A jófiúk egyedül hálnak ( dvd ) 47. Ico, a bátor lovacska 48.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hálózati szolgáltatások tétel

Kémény szigetelés padlástérben

Ereszcsatorna lejtése