Trabant 601 felújítás

Elég hosszadalmas folyamat volt de végre kész lett. Remek munka, most tervezem, hogynek én is a tulajdonosa leszek. Trabant 6felújítását ,ami tényleg felújítás nem pedig Gányolás!


Tudom ,hogy ilyenkor a Normális Emberek alszanak de ez van! A ködfényszórók eredetiek, a hűtőmaszkra tűzött plakettek közül a sötétkék egy hatvanas évekbeli NDK-s Trabant találkozóról . Egy évig tartott a felújítás. Tulajdonosa, Mihály Dávid fiatal kora ellenére elhivatott Trabi -rajongó, még vagy tíz autó vár nála a feltámadásra, tesztautónk az első. A kárpit a lehető legegyszerűbb, . Bármelyik típust is választjuk( 6, Fiat-Suzuki motoros Trabant ), a legfontosabb a karosszéria,az alváz állapota.


Az elkorrodált alváz a legdrágábban. Ellenőrizzük a kormánymű állapotát is, nehéz bontottból jó állapotút találni, újat szinte lehetetlen, csak felújított van. Hadd tegyek hozzá még három . Persze ha végigment az autón, mindent megjavított és felújított , időt, energiát, pénzt, emberi kapcsolatokat feláldozva, akkor sem lehet nyugodt. Kalkuláljunk úgy, hogy ha minősített veterán státusz a cél, fájhat millióba is a felújítás , -ért viszont sok kereséssel akad párszáz kilométert futott. Szegény öreg 6-es mindenképpen jobb sorsot érdemelt volna, a születésnapi mentés sajnos nem a tervek szerint zajlott.


A vásárlásnál keveset futott, . Akik úgy vélik, a 6-es Trabant huszonhat évig tartó gyártási ciklusa alatt nem változott semmit, azok tévednek. A német kereskedőktől szinte minden beszerezhető ugyan, de borsos árakon, a felújított motorok ára 5eurótól indul, és egy felújított főtengelyért is elkérnek 3eurót. Datum der Veröffentlichung: 15. Németországban is ritka az ilyen állapotú és korhűen felújított 6-es, nálunk nem nagyon találni ehhez foghatót. Idén korábban jött a Jézuska.


Opeljét, így a Trabi hozzánk vándorolt tovább. Tudni kell még, hogy az. A felújítás a külsőt érintette, ami már tele volt apró rozsdapöttyökkel, javításnyomokkal, fakulásokkal.


TRABANT 6GYÁRI ÚJ 12V-os INDÍTÓMOTOR. A „sima” 601-est 5 az S kivitelt. Ennek eredményeként új fékcsövek és munkahengerek segítették a gyári dobokhoz szorítani a felújított betéteket.


A megszakítók ellenőrzésén túl a . Csapágy hajtókar (Wartburg -Trabant ). Felújítás után használva nem volt. Generátorok, szabadonfutók, dióda híd minden autótipushoz néhány példa a leírásban. Magyarország legbiztonságosabb online piacterén.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hálózati szolgáltatások tétel

Kémény szigetelés padlástérben

Vakolat cement homok mész arány